2010 йилдан 2016 йилгача бозордаги нарх тенденциясини таҳлил қилган McKinsey компанияси ўтган давр мобайнида аккумуляторлар баҳоси 80 фоизга тушганини маълум қилди.
Ҳозир аккумулятор нархи унинг кВт•соатига боғлиқ. McKinsey консалтинг компаниясининг экспертлари электромобилдаги батареянинг бир кВт•соати нархи 230 долларга тўғри келаётганига урғу берди. Бунга асосланиб, оддий автомобил ва электромобиль баҳоси орасидаги фарқ тахминан 14 минг долларга тенглашганини ҳисоблаш мумкин. Электромобилларнинг ўртача батарея сиғими 60 кВт•соатга тенг.
Ҳозир, асосан, литий-ионли батареялар ишлаб чиқарилмоқда. Соҳа экспертлари келаси ўн йилликда компаниялар литий-олтингугуртли аккумулятор ишлаб чиқаришга ўтишини башорат қиляпти. Натижада батареяларнинг сиғими ортади, электромобилларнинг баҳоси пастлайди, деб ёзади Carzone сайти. “Замин” янгиликларини “Youtube”да кузатиб боринг
Ctrl
Enter
Хато топдИнгизми?
Иборани ажратиб Ctrl+Enter тугмасини босингМавзуга оид янгиликлар
“Толибон” Афғонистоннинг Хост вилоятида беш нафар фуқарони қамчи билан жазолади
Владимир Путин «Крокус»да содир этилган теракт учун ўч олишга чақирди
Германияда мактаб ўқувчилари оммавий равишда ислом динини қабул қилмоқда
Велосипедда сайр қилиш учун 3 сабаб: ёшартиради, оздиради ва умрни узайтиради
Мария Захарова украиналикларни Америка ҳиндуларига ўхшатди
Америкалик олимлар барча учун бирдек фойдали жисмоний фаоллик турини аниқлади
Зоир Мирзаев “Телефонсиз мактаб”га 300 млн сўм мукофот берди
Пиёда юриш ва боғдорчилик билан шуғулланиш депрессияга чалинишни 23 фоизга камайтиради